Thursday, July 9, 2009

Fergie, Wait for Me!!!

haha..
Fergie adalah gelaran bg si Sir Alex Ferguson
pengurus kelab kesayanganku, MU FC

Dipendekkan ceghite...
Bdk2 MU ni akan dtg kt M'sia mggu dpn
konon nya nk test team M'sia sblm season baru stat

Dan Apalagi!!!
jeng3!!!
Si Fergie tu jemput aku dtg 'training' diorang kot
hah???
biaq betoi?
dgr cite dia ngah cari pengganti si Ferdinand..kot2 dia injured la kn
Alhamdulillah...Akhirnye!!!
hahaha~
ye r,nk beat Real Madrid kot>>
dah sume si Real ni da sapu
nseb baek aku still free agent
haha..




Mesti korang xpercaya kn??
haa..
lau xcaye tgk ni>>>




So, amacam???
ori kot ni..
ha3...
sbnrnya bkn dtg 'training',tp dtg 'tengok diorang training' je..
(hee>>saje nk suh si pesal n sudin jeles)

ape2 pn aku dapat tgk diorang training kot
bkn tgk match diorg lwn m'sia
lau match xleh tgk player dekat2..
best kot..
bkn senang nk dpt Admission Pass ni
limited kot..
rezki aku kot.
*bape bnyk aku nye kot da
aku dpt benda ni masa duk usha blog
ntah blog sape2
saje,ziarah blog org..
pastu jumpa la iklan psal ni.
huhu..

SEE YOU ALL THERE!!!
ha3..

>>>jgn jeles din ek,nti aku kirim salam la kt Ferguson tu.
xde caj pn
hahaha..


p/s>>>aku ngah carik tiket MU vs M'sia ni..lau sape2 ada nk jual n tau ktne diorng jual, oyak ko kawe deh..

2 comments:

FAISAL said...

xpe.. nnti ak col fergie mntak ticket extra.. =D

camarputih said...

mintak tok sape???
ntuk ko mna bley..
hahaha~
geng2 emirates xdbnrkan..